Kracht van de Samenhang
Vraag- en praktijkgestuurd
Praktijkleren is een krachtig leerconcept dat steeds populairder wordt in de zorgpraktijk. Het biedt (zorg)medewerkers de mogelijkheid om nieuwe vakinhoudelijke kennis en kunde direct toe te passen in de praktijk, waardoor ze waardevolle ervaring opdoen, hun vaardigheden verder ontwikkelen en direct nog beter inzetbaar zijn.
Praktijkgestuurd en Samenhang
|
![]() |
Praktijkgestuurd en Doen
|
|
Praktijkgestuurd en Reflectie
|
|
Praktijkgestuurd en Delen Praktijkleren met het Cohorencemodel bevordert ook de overdraagbaarheid van kennis en kunde naar teams, zorgorganisaties en regio's. Ketenbreed leren doet haar intrede. De (zorg)medewerkers hebben al de nodige ervaring opgedaan met relevante taken in de zorgorganisatie en zijn vanuit praktijkleren vanuit het Coherencemodel bekend met de verwachtingen in het regionale werkveld. Dit vergroot hun kansen op een uitdagend loopbaanpad en een succesvolle carrière . |
Klaar voor deelname aan een van de praktijkleergangen |
![]() |
COHERENCE-modelOPLEIDEN, LEREN en ONTWIKKELENSAMEN en ANDERS! |
Ben je geïnteresseerd geraakt in een van de leergangen vanuit het Coherencemodel als onderlegger en fundament met bouwstenen van Praktijkleren op weg naar vraag- en praktijkgestuurde professionalisering in de werk- en beroepspraktijk, ieder voor zich, samen en anders, met elkaar, voor elkaar en door elkaar op elk niveau en wil je ontdekken hoe deze aanpak en werkwijze jouw en jouw team, organisatie en/of regio kan helpen?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op via de ZorgPraktijkAcademie CONTACT voor meer informatie of een demo. Onze ervaren adviseurs denken graag met je mee over een passende inzet van een van de leergangen binnen jouw organisatie. Samen zetten we met Praktijkvraagstukken - en gemotiveerd deelnemen aan een van de leergangen - de stap naar nóg meer gemotiveerde zorgprofessionals die met plezier en passie blijven leren en presteren!
Achtergrondinformatie over de opzet van de Praktijkleergang:
- Praktijkleerganginformatie (volgt):
Achtergrondinformatie over Onderzoek
Achtergrondinformatie over Evalueren
Bronvermelding afbeeldingen: (c) ZorgPraktijkAcademie